torsdag 4 november 2010

MARKNADER

Hej igen !
Just nu är det mycket på gång, det gäller att hinna jobba, göra smycken, gå på buggkurs, hålla i vattengympapass och vara allmänt social med nära och kära. Fritidsproblem finns inte.
Några marknader ska jag stå på , här är några exempel :
Hantverkshuset på gamla t 1 området i Linköping mellan 10.00-13.30 lördagen den 13 november
Kornettgården på vägen mot Fornåsa mellan Linköping och Motala tider se Kornettgården, mellan torsdag-söndag 18 november-21 november
Lördag-söndag 1 advent ska jag till Ljungby, Köpcentrat Månen där jag har smycken i en monter hos Åkerwalls, välkomna dit, kommer att ha med alla mina smycken
Lördag 12 december står jag i Motala Folkets park på julmarknad
Kommer att sätta in lite nya smycken här inom kort
Ha det så bra jag skriver snart igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar